Pages

Saturday, September 18, 2010

hadiah AIDILFITRI..

Salam...


sedang Malaysia gempaq dengar khabar berita yang menyayat hati dari Banting, Selangor..
tentang pembunuhan kejam oleh manusia berhati iblis..
iaitu Datuk Sosilawati bersama-sama tiga rakannya yang dibunuh, dibakar dan dibuang..
Nauzubillah..
awal2 kejadian aku sudah dapat hidu..
bahawa ini bukan kerja orang Islam..
maksudku lebih tepat.. bukan kerja orang-orang kitak..
bukan aku hendak menimbulkan isu perkauman di sini..
owhh aku bukan jenis 'fire stone'..
mengapi-apikan manusia yang memang senang digoda syaitan..
tetapi jika benar ia dilakukan oleh orang yang kuat beragama..
pasti ada rasa sedikit belas kasihan..
sedangkan sewaktu mayat dimandikan pun..
kita diharamkan m'gosok badan mayat itu kuat-kuat..
paling kejam pun..bedah siasat mayat..
inikan pula mayat yang diperlakukan sebegitu rupa..
mahu tak tenang roh mereka sekarang sehingga hari perhitungan di Padang Mahsyar kelak...


sedang sibuk berhari raya jugak..
aku memang banyak kali merajuk..
merajuk sana, merajuk sini..
nak kate penyakit perempuan..
memang jauh sama sekali..

siapa mangsanya???

hahaahaaa..

sudah tentu sang pecinta..
dia amat rajin melayan kerenah aku..
dan aku juga suka tengok dia melayan kerenah itu..*euww..gedikss
tapi sampai bilakah??hanya dia yang tahu...

dan


jeng


jeng


jeng


aku dapat ini...


terus aku mahu senyap..
nak senyum tapi cover..
yeah! COVER itu perlu..
agar dia tak mudah cair..
dan tak pijak kepalak..haha*mudah-mudahan..dye tak bace..


aku fikir dia nak bagi pinjam je..
Al-maklumla..aku pakai SE yang leh simpan lebih kurang 1000 lagu jep...
dia pulak dah memiliki Nokia E72 hasil daripada titikpeluh dia sendirik..
handphone wat raye la katekan..

Sebenarnya..aku tengah bercita-cita nak beli IPod..
Memandangkan Mp4 aku yang lame telah hilang dicurik manusiabinatang..
tapi dengan adanya 'spirit' berjenama STORM.. warna putih suci ni.,
boleh la aku layan 30 juzuk Al-Quran bila-bila masa..
Laptop aku pun selalu wat hal..
menyebabkan aku menyampah dan putus asa nak mintak papa belikan yang lain..





pe2 pun..
thanks lot credit to dailamidaniel..
akan ku jaga ia seperti diriku sendirik..
peluk sayang lu ketat2..