Pages

Wednesday, June 2, 2010

mJELMA sdah JUN..

Haiyaa...

smua buln ak tngu sbnanrnye...
tp ble umur da smkin mngkat ni..
ak rse mcm xnk je mlalui pningkatan bulan ni..
ahaks..
yla..org ckp..
"smakin mningkat umr,, smakin dkat ng mti"..

aku taw..ak sdar..kte smue akn mti..
aku pcye pda Qada' & Qadar y Allah tlh surtkan kpd kte..
tp ingtkan dosa y bgitu byk..
aku rse, sbsar mne pun ibadat y ak krjakan..
blum ckp utk mnbus dose y btaburan sprti ppasir d pntai tu..

urmm..dlu aku nntikan la jgk Jun ni..
tp dh mkin lme..
mkin ak nk lpekan je..
tp rmai gak kwn2 ak y lhir bln jun ni yup??
urmmm..cner 2??MyEm0.Com


ada org 2..xhbs2 rmind kt aku sal bln Jun ni..
nk wat cmner..
dah bfday dye bln Jun..hahaah..
trime je la kdatangn bln Jun dgn aty y b'kobar2..



y pling ak nrvousMyEm0.Com..rsult pun kua pda bln ni..
fyuhh!!sme2 la kte nntikan..hahah..
insyaAllah..dpt y t'baek..ak gtaw la..
lau xde rzki, skdar suam2 kku..
prvate me j la jwbnye yup..heeehee,,=)

Actually,
byk gak lor memories bln Jun ni..
tp knangan hnyla knangan an??MyEm0.Com
hurmmm...let ak kongsi la pe knangan tu..


*aku pny dwet mmg byk mlayang pda bln ni..$$$$$
hehehee..tp xksa la sgt kot..mmg niat ak nk hbskan dwet bln ni..
bln len ak mnabung,,bln ni la ak pokai..hek5..

*aku amt bz bln ni..juz utk bhgiakn ssorang..tp dye rse bhgie ke??ahakxx
..K E N A N G A N..

*Jun la y wat ak jtuh cnta utk 1st tym.MyEm0.Com.1st tym ogeyh??!!huhuh..pda y taw..taw la..

*Jun la aku knl kwn2 aku..MyEm0.Com



*y aku taw..bln jun ni..triple~06 mrupakan ari EMO..
so,,xhairan la lau ad geng2 korg,bfday gul/boy bln ni y tlbh emo.MyEm0.Com.hahahaa..

*Jun la besenye ak tnsion sket dlu..MID SEM exm la ktekn..
tp dh hbs zmn skola ni..relex la sket..=pMyEm0.Com



aku mls nk kongsi lbh2 sgt..xsecret la lak utk ak kn??hehehee..
korg lak??MyEm0.Com
pe mmories korg???xmo share ng aku jgk k??

P/S : i try to forget it..& i try!!MyEm0.Com

2 shining LIPGLOSS: